Gewoon top.
Gewoon twee zakken langs gehaald.
Geen moeilijke dingen.
Zakken vol..op side gezegt hoe en wat en waar..betaald.
En binnen een paar dagen weg.
Gevraagd om nog twee zakken achter te laten.
Ook voor elkaar.
Snelle bezorging van de big bags per post. Zijn goed e kwaliteit stevige bags. Lekker op eigen tempo vullen en ophalen binnen enkele werkdagen na melding. Soepel en prettig. Blij mee
Snel en vriendelijk geholpen met ophalen van bigbag van andere partij
Snelle levering, snel ophalen, duidelijke instructies. Gewoon altijd goed!